fredag den 19. oktober 2012

Biograftur

Den anden dag tog Carsten og jeg en tur i biografen. Vi havde fundet ud af, at nogle af filmene blev vist på originalsprog. Vi forventede, at der ville være franske undertekster på filmen selvom den blev vist med engelsk tale. Det var der også. Det sjove var bare, at der både var franske og tyske undertekster. Det vil sige at hvert sprog kun have en enkel linje at gøre godt med, så jeg tvivler på at man har fået hele historien hvis man kun læste underteksterne.

De sidste 4 uger har jeg haft fri til at skrive opgave, hvor Carsten har skulle i klinik. Nu bytter vi, så fra på mandag skal jeg i klinik ind til vi skal hjem og så har Carsten fri til at skrive.
Lige nu synes jeg at der lidt mange opgaver, der hænger over hovedet på mig. For det første skal opgaven her nede afleveres d. 9. november. Derudover håber jeg på at være lidt mere i gang med min bachelor inden vi tager hjem, og så skal vi også lige aflevere modul 13-opgaven når vi kommer hjem. Puhh ha... alt den skrivning. Jeg må hellere komme videre :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar